Matcha, nowe pudełko i bento nr 13

Nowy miesiąc, nowe zasoby w portfelu, więc matcha znów zagościła w mojej kuchni, a do koleżanki dołączyło nowe urocze pudełko ze sławnym japońskim misiem Rilakkuma :) W związku z tym oczywiste było, że w 13. bento będzie zielono :) Było jednak niestety trochę trzynastkowo-pechowo, bo spędziłam wczoraj w kuchni zdecydowanie za dużo czasu i w tym upale nad patelnią byłam bliska zapaści… Stało się tak, ponieważ pierwszy raz w życiu postanowiłam usmażyć naleśniki wg jakiegoś przepisu a nie „na czuja” i przepis, który wybrałam, wprowadzał w błąd, ponieważ wcale nie był na „puszyste naleśniki”, tylko na placuszki (z ciasta nijak nie wychodziło nic innego, dopiero jak piana opadła, po usmażeniu kilkudziesięciu placuchów, wyszły mi z tego ciasta trzy naleśniki…) Zgroza. Z ludzkiej grzeczności nie będę linkować tego przepisu.

Pomijając jednak trudności i złości, oto bento numer 13, a tym samym bentō japonizujące numer 2, w którym znajdują się: mini naleśniki matcha z białym serem i zmiksowanym melonem miodowym, puszyste… placuszki matcha z melonowym serduszkiem, a to wszystko zasypane borówkami. Do tego w opcji słonej kasza gryczana przypadkowo z kawałkami buraczków, ale nie ma tego złego… i serducha z mozzarelli, bo trzeba już ją zjeść :)

bento_japanesechochlyn_013Pudełko bardzo mi się podoba! Jest przede wszystkim trochę większe od poprzedniego, szersze, dzięki czemu jest pakowniejsze, ma przesuwaną przegródkę, do tego oba poziomy mają szczelne pokrywki a w górnej są cudne minipałeczki. Póki co jestem zadowolona, zwłaszcza, że cena była niska :) (zakupy na allegro). Polecam :)

6 Responses to Matcha, nowe pudełko i bento nr 13

  1. Monika says:

    ja też dziś wypłatę dostaję, będą zakupy!!! Pudełko masz urocze, a zawartość jeszcze lepsza

  2. Zawsze mi sie podobało to pudełko. :) Cudne bento, no i ta matcha… Jak tylko dotrze do mnie dostawa, będą matcha naleśniki. :)

  3. ZuzikZuzu says:

    Polecam kupić te pudełko na ebay’u, kosztuje około 17 zł z wysyłką. Wprawdzie idzie kilka tygodni, ale jak się komuś nie spieszy, to oszczędza się 2/3 cen z allegro ;)

    • chochlyn says:

      tak, już wiem :) kiedy kupowałam to, jeszcze nie wiedziałam :( ale czekam już na inne ciekawe przesyłki z ebay’a :) dzięki za komentarz i pozdrawiam! :)

Skomentuj

Aotearoa - land of the long white cloud

My new life in New Zealand

Japonia - Michiru Blog

Japonia pełną chochlą!

W krainie tajfunów

Blog o Azji Wschodniej... i nie tylko

stegierski.com

Japonia pełną chochlą!

PIOTR BERNARDYN

Japonia pełną chochlą!

Japonia pełną chochlą!

COOKING WITH JAPANESE GREEN TEA

Japonia pełną chochlą!

ポーランド観光

ポーランド観光, お菓子、料理のブログ

Japonia na co dzień

Japonia pełną chochlą!

Bento Boxy

Japonia pełną chochlą!

W poszukiwaniu Komachi

A great WordPress.com site

kocham bento

Japonia pełną chochlą!

Japonia pełną chochlą!

Japońskie inspiracje

Japonia pełną chochlą!

Bento po polsku

Japonia pełną chochlą!

Upajam się Japonią

Japonia pełną chochlą!

Just Sushi

Japonia pełną chochlą!

Japan Blog - Tokyo Osaka Nagoya Kyoto

Japonia pełną chochlą!

Z uśmiechem przez Japonię

Japonia pełną chochlą!

