Pierwsze bento 2.0.

Nadszedł ten dzień! :) To tak naprawdę moje drugie bento z intencją, ale pierwsze w pięknym (!) japońskim pudełeczku. Byłam zakochana w tym wzorze od miesięcy i w końcu pudełko jest moje :) Jest trochę małe, więc pewnie niebawem przyjdzie czas na kolejne…, ale to po prostu musiałam mieć.

Moje pierwsze „śniadełko” wyszło trochę włoskie :) Na dobry początek kanapeczki z pysznego chleba domowego wypieku Krz (:*) z pomidorkiem, mozzarellą i bazylią. W drugiej łódeczce makaron tricolore farfalle z czarnymi oliwkami, suszonymi pomidorami, oliwą z oliwek i przywiezioną z Rzymu mieszanką czosnku, pietruszki, soli i peperoncino (uwielbiam!), to wszystko przybrane bazylią i parmezanem. Na deser suszone morelki. Nie mogę się doczekać! :)

bento_japanesechochlyn_001Takie pudełka i inne cuda do bentowania w internetowym sklepie Bentomania :) Oj, wrócę tam :)

13 Responses to Pierwsze bento 2.0.

  1. Jajć! Gratulacjeee i życzę wytrwałości w bentowaniu. :) Też uwielbiam tę serię pudełek – mam pudełko i pałeczki, a marzy mi się piknikowy bento box. :)

    • chochlyn says:

      taaak, piknikowy też zawładnął moim sercem, ale stwierdziłam, że na początek muszę wybrać coś mniejszego :) nie ma szans, żebym codziennie robiła bento, ale może wpadnę w rytm :)

  2. Ta – ja też bentuję codziennie :P 3 kanapki (łącznie 6 kromek) – szyna + dodatek (w razie braku dodatków – keczup). A miało być tak piękne – mam przecudowny zestaw bentowy kupiony w dżapan i taki właśnie z niego pożytek.
    A Twoje pudełko Chochelko jest naprawdę full pro.

    • chochlyn says:

      No właśnie – nic na siłę :) Ta zasada najbardziej mi się podoba z całego bentowania :P
      PodróżeJaponia też ją lubi jak widać :))

  3. Magda Wojcik says:

    odwiedziłam sobie ten sklepik i kurcze…. rozwaliło mnie pudełeczko „lego” !!! ( http://www.bentomania.pl/bento-box-blocks2-komplet,id327.html ) oraz pojemniczki na sos z przesłodkimi misiaczkami panda (http://www.bentomania.pl/zestaw-pojemniczkow-na-sosy-do-bento-happy-panda,id273.html)… nie moge!! cena nie zachęca ale chyba sobie kiedyś wyciułam na to :)

  4. chochlyn says:

    na allegro też patrzyłam, to był dłuuugi proces wyboru :)

Skomentuj

Aotearoa - land of the long white cloud

My new life in New Zealand

Japonia - Michiru Blog

Japonia pełną chochlą!

W krainie tajfunów

Blog o Azji Wschodniej... i nie tylko

stegierski.com

Japonia pełną chochlą!

PIOTR BERNARDYN

Japonia pełną chochlą!

Japonia pełną chochlą!

COOKING WITH JAPANESE GREEN TEA

Japonia pełną chochlą!

ポーランド観光

ポーランド観光, お菓子、料理のブログ

Japonia na co dzień

Japonia pełną chochlą!

Bento Boxy

Japonia pełną chochlą!

W poszukiwaniu Komachi

A great WordPress.com site

kocham bento

Japonia pełną chochlą!

Japonia pełną chochlą!

Japońskie inspiracje

Japonia pełną chochlą!

Bento po polsku

Japonia pełną chochlą!

Upajam się Japonią

Japonia pełną chochlą!

Just Sushi

Japonia pełną chochlą!

Japan Blog - Tokyo Osaka Nagoya Kyoto

Japonia pełną chochlą!

Z uśmiechem przez Japonię

Japonia pełną chochlą!